❤سیاه قرمز🖤پارت2 

(مری♡ ادری☆) 
♡   داشتیم میرفتیم با الیا دوست صمیمی من که  دوتا پسر خوش تیپ از این خر پولا رو دیدیم یکیش موهای طلایی چشمای سبز جنگلی  پوست سفید دماغ ریز خوشگل  و یه پسر مو قهوه ای  چشمای عسلی  پوست سفید با یه لباس هودی لش زرد و یه خورده مشکی اون پسر مو طلایی هم لباس هودی سبز سیاه یه شلوار جین سبز کفش سیاه  پوشیده بود  بهتر به مو طلایی بگم  موز 😄 به مو قهوه ای هم بگم شیر کاکاـــو
میگم الیا
الیا:«بله
♡  پسر مو قهوه ای بد جور داره نگاهت میکنه

الیا:«   نمیدونم دیوونه هست ولش کن بیا بریم  

☆ خب نینو بریم 

نینو:« باش بریم

الیا:« مرینت راستش وقتی نینو میبینم
♡ یه لحظه وایسا نینو کی؟.
الیا:« اه مگه ندیدی اون پسرا  که مو طلایی مو قهوه ای  داستن هم صدا میزدن اسمشون فهمیدم

♡ اهام.خب حالا کدو مش نینو
الیا:« خب مو قهوای نینو مو طلایی آدرین
♡ اکی حالا بگو وقتی میبینیش  چی میشه 

الیا:« اممممم راستش چجوری بگم چیزه ام چیز امممممم چیز اممم امم امممم
♡ الیاااا
الیا:«بلهههه بب لهه
♡ دیوونه بگو جون به مرگم کردی بگو دیگه

الیا:« باش میگم خب راستش قلبم تند تند میزنه یه خورده سرخ میشم خجالتی میشم   یه دختری وقتی از  کنارش رد میشه با لبخند جوابش میده عصبی میشم  این تند بخونین 

♡ خواهرم تبریک میگویم  این حس تو  عشق ❤ بید 
الیا:«چرت نگو  ( البالو:«  باز تو هم شدی مثل ادرین خنگ بازی در میو ورد  روانی اهه شما همتون خنگین      نویسنده همون نیلو:« اهه وجی ببند بیا برو ادامش بخون   البالو:« اکی اکی من رفتم)

♡ الیا چرت پرت نگو تو عاشقش شدی

الیا:« در ذهن خود اره مرینت راست میگه و اینجا تمام میشود از ذهن خود .   خب مرینت  راست میگی باید  جلوش خوب باشم تا عاشقم بشه
♡ همیشه راست میگم  به نظر من لازم نیست چون دیروز داشت میخوردت پس مطمعن باش عاشقت 
الیا:« لبخند اومد رو لبام😊

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••چند روز بعد 

نینو:« ما الان با اون دخترا دوست شدیم خوب رفتار میکنیم غیر از تو مرینت که همش کل کل میکنید  خب من فکر کنم عاشق الیا شدم 

☆اره اره معلومه تو همیشه داری میخوری بدبخت پس وا قعا عاشقش شدی 
(مری♡ ادری☆)

☆ در ذهن خود فکر کنم عاشق مرینت شدم.   ... نه نه بابا چرا جرت میگم عاشق جیه دیگه.... نه واقعا عاشقش شدم.... پسر چرا همچین فکری میکنی روانی..... نننن خیلی خشگل مرینت...نننن اون من دوست نداره همش اخم میکنه بد حرف میزنه.. ننن دوسش ندارم 

البالو:«😐ها💛 دیدین دیوونه شد 

نویسنده:«  بچه رد داد   

وووو وجی ادرین وارد میشود اسمش اناناس 

اناناس:« اههه ادرین با خودت چند چندی 😂😂

ووو.    وجی مرینت اسمش  تمشک


فعلا خدافظ لاوام  کیوتا نظر یادتون نره ها🔪🩸 وگرنه میکشمتون 
۴تا کافیه 
عشقولیام  خدافظ دستم پوکید اگه بگین کم خفتون میکنم راستی داخل  موضوعات بزارینش