خب برین ادامه

❤سیاه قرمز🖤پارت۱۴

 

مرینت:« یه مرد اومد داخل بهش گفتم اهایی من از اینجا ببر بیرون روانی تو کی هستی

ناشناس:« جوجه دهنت ببند الان رعیس میاد 

مرینت:« کمک کمک کمکم کنید هیشکی اینجا نیست کمک کمک کمکم کنیـــد

 

ناشناس:« اقا اوردیمش 

ناشناس۲:« باش الان میام

مرینت:« واای خداا اخه من چیکار کردم من اوردین اینجا اهه

ناشناس۲:« به به مرینت خانم 

مرینت:« اسم من ٠٠٠٠٠ این امکان نداره تو تو 

 

ناشناس۲:« حالا که میبینی امکان داره 

 

مرینت:« تو تو اَ اَ اَ ر ر ر ژا ا اننن وای

 

ارژان:«( دیگه همتون فهمیدین ناشناس۲ همون ارژان خودمون)( البالو:« وخلمون)

 

ارژان:« مرینت تو اون روز دل من شکوندی نزاشتی حرفم کامل کنم از این به بعد خدمت کار شخصی من میشی 

 

••••••••••••••یک سال بعد

مرینت:« من.الان یه کلفت هستم اخه ارژان اکه واقعا من دوست داشت کلفت خونش نمیکرد 

نه خبری از مامانم بریجت مارک دارم نه از ادرین  

مارک:«الان یک سال دنبال مرینتم پیداش نکردیم ادرینم هنوز تو کما 

•••••••از زبان.مرینت

ارژان رفت بخوابه اخ جون در باز گذاشت سریع ازش اومدم بیرون 

تند تند راه افتادم سمت خونه اخی بلا خره رسیدم رفتم در زدم

بریجت:« کیه

مرینت:« منم من

بریجت سلام خانم ما پول نداریم به شما بدیم به فرما برو

مربنت:« یعنی قیافم خیلی شبیه گدا ها شده

بریجت:« بفرمایین برو اه اه چرا گریه میکنید خانم 

مرینت:« ابجییی منم مرینت من دزدیدند

بریجت:« چییی واای عشقممتویی ماماننن باااابااا بیاااین مریییینت

مرینت:« رفتم داخل همه من بقل کردن داستان ارژان گفتم ارژان یک سال بردن زندان خب.مامان ادرین چطور

سابین:« دختر قشنگم ادرین هنوز توکما

مرینت:« نمیدونم چرا یک سال گذشت من هنوز فکر ادرین هستم خودمم نمیدونم ولی وقتی فهمیدم هنوزتو کما حالم خیلی بد شد رفتم بخوابم اخیییش هیج جا اتاق ادم لباس ادم حمام ادم نمیشه 

.. خدافظ کیوتا این پارت جدید لطفا نظر بدین ۲تا کافیه