وو پارت 13

کاربر بلاگیکس · 06:40 1400/09/15

❤سیاه قرمز 🖤پارت 13

مرینت:  سوار لامبر گینی  خودم شدم حرکت کردم طرف بیمارستان  وقتی داشتم میرفتم یکی با ماشین پیچید جلوم بعد در من باز کرد اومد داخل همه چیش سیاه بود بعد یه دستمال گذاشت روی دهنم وقتی فهمیدم می خوان من بدزده نفس نکشیدم اخرش نتونستم و نفس عمیق کشیدم و بیهوشیی

تام:« اهه مرینت جواب نمیده
سابین:« شاید خسته بوده گوشیش خاموش کرده خوابیده

مارگ:« من میرم خونه ببینم هست یا نه اگه نبود بهتون میگم

تام :« باش برو ولی مراقب باش 

امیلی:«  اقای دکتر اومد 
دکی:« اقای اگرست هوشیاریشون پایین فعلا اگر هم بهوش بیان حافظشون از دست میدن یا ممکنه فلج بشن 
گابی:« چییی
امیلی:« نههههههههههه ( و گریه)....... 

البالو:« خدا بخیر کنه

رینا حالش بد شد فشارش اومد پایین

ادرینا هم همون موقع که فهمید بنده خدا بیهوش شد  هنوز  بهوش نیومده 

تام هم داره گابی اروم میکنه( گابی مخفف گابریل  مری مخفف مرینت ادری مخفف ادرین دکی مخفف😹 دکتر)

مرینت:« چشمام باز کردم داخل یه انباری زشت  پر از حشره با دست و پای بسته بودم  خدایا ابنجا کجاست من کی هستم( تمشک:« خدا شفات بده اسکل یه خورده به مغز نخودیت فشار بده  ) 
( البالو:« یا این ما رو خر فرض کرده یا واقعا دیوونه شده)
اناناس:« دقیقا)
مرینت:« اِه تویی تمشک  البالو نفهم هم که هست واه اناناس چی شد ادرین رفت بیمارستان( اناناس:« من محور بشم اگر چیزی بگم  بهار میکشم خداحافظ)
مرینت:«نه نه نرو اَههه اینم رفت خب واااااااااااای ( تمشک:«۰وای گوشم کر کردی) 
مرینت:« همه چیز مثل سینما جلو چشمم  اومد وای من داشتم میرفتم بیمارستان 

••••••••••••••••••••••••
مارک:«  ( مکالمه مارک باباش)
 بوق بوق 
تام:« الو
مارک:« الو بابا مرینت نیست به همه دوستاش هم گفتم کسی نمیدونه کجا هست به بریجت بگو غیر از جولیا و میلن الکس و الیا و رزو... کسه دیگه هم هست؟
تام:« میگه نه کسی نیست مارک بیا با بریجت برین همه ی پلیس ها خبر بدین   همه بیمارستان ها بگردین 

مارک:«باش به بریجت بگو من پیش پل عشق.منتظرت هستم خودت بیا

تام:« باش

( پایان مکالمه)

ساببن:« وای خدااا بچم چه بلایی سرش اومد

امیلی:« واااای بچم از دست رفت 

تام:« مرینتم کجایی بابا

گابی:« آااااادرینم کجا رفتی کجااا 
( البالو:«۰ اوه منم بگم وااای بهار از دست رفت دست رفت دستش کنده شد

بهار:« خداظ لاوام   اگه نظر ندین به خدا نمیزارم اینم هدیه برای  نادیا جون گذاشتم  بعدی4تا نه زیاد نه کم همون فقدر  درضمن بزارین موضوعات 😘😘👋🏻👋🏻