برین ادامه عزیز های من

کاربر بلاگیکس · 06:21 1400/09/15

❤سیاه قرمز🖤پارت۱٠

~ چی خون اشام 
یارو:« اره
~ م.. ی.. خو.. ا... هی.. با.. با.. من چه.. ک ک ار ک ک.... ن. ن. ی.. ی..(بهار:« نکته نشانه لکنت گرفتن) 

یارو:  اومم چه بوی خون خوش مزه ای  یه خورده میخورم
~ن.... ن.... ن. ن.( نشانه نفس زدن ترس زیاد اضطراب) 
~ زبون کشید روی گردنم  بعد من از ترس بیهوش شدم
& از بالای سرم یکی من برد اون پسره چشمای قرمز رنگ  یه خورده تیره لباس قرمز سیاه اومد گفت من خون اشام هستم بعد من چسبوند به دیوار گفتم میدونی چیه بوی خونت بدجوری دلم کشیده  حولم داد بیشتر خوردم قد دیوار دردم اومد بعد لبش گذاشت رو لبم 
♡ وای این کیه اِه اینکه ادرین 
☆ مرینت من یک خون اشام هستم 
♡ قیافم انقدر ضایع شد 
☆ یه پوز  خند زدم و گفتم  بوی خونت این چند روز بدجوری هوس انداختم
♡ بعد دندونش کرد تو گردنم از خون اومد اونم داشت خون می خورد  بعد یه سوزش دیگه گرف و بیهوشی 

∆ وقتی بلند شدم یادم اومد یکی من برد یه سوزشی تو گردنم حس کردم  بعدش  یه پسر خیلی زشت چشمای قرمز اومد گفت تو دوستات به قلمروی خون اشام ها اومدی پس باید مجازات بشین بعد من انداخت تو یه سیاه چاله چند تا زامبی که قیافشون اشنا بود اونجا بودن هی سوسک موش میومدن دورم منم جیغ میزدم زامبی ها هم یه ر زشت میخندیدن که چندشم میشد  

(رزπ:)

π: دیدم ارژان بهم گفت بچه ها دارن دوستاتو اذیت میکنند من دلم  نیومد اذیتت کنم ولی به جاش بوست میکنم و چندش ترین کار تو دنیا انجاممم داد🤢😠
♡ وقتی بلند شدم قیافم شیبه خون اشام ها بود 
∆ بعد من اورد بیرون انداختم
π: من برد پیش مرینت الیا
~ وقتی از هوش اومدم اون من برد پیش مرینت الیا بریجت رز ـ
♡ یهو دیدم ادرین اون چند نفر که دوستام بردم بهشون گفته بودن ما خون اشامیم همگی زدن زیر خنده
☆ واییی خدا چقدر قیافتون باحال شده بود اون موقع
٪ دقیقا
♡وایی اینا که ادرین نینو مارک   ارژان  ساردین هستن  بهشون گفتم اینجا چه خبره

☆خب   ما از عمد به مرده صاحب کلبه گفتیم اینجوریش کن فقدر به شما بیلیت بده بعد چند نفر برای نقش داخل صحف بیلیت بزاره   ما با سوزن می کردیم تو گردنتون بعدش خون الکی میرختیم یواش.روی گردنتون و در اخر سوزن بیهوشی میزدیم که فکر کنین در اثر  خون زیاد خردنتون بیهوش شدین اون زامبی ها هم خودمون بودیم که الیا گفت چقدر اشنا هستن 😂  کلا شما  امروز یادتون رفته تقویم بخونید امروز روز شوخی نباید با ما میومدین چون میدونستین خودتون شوخی های ناجوری کردین به ما باید فرار میکردین راستی سوسک.موش ها هم اسباب بازی بود خب پسرا الفرار

@ الفرار
الفرار꧂
٪ الفرار
♕الفرار الفرار 
و همچنان دخترا پسر ها را کشنتد 

خودافظ کیوتا داخل نظرات بزارین لطفا  روحیه بدین خواهش میکنم 🩸🔪 و نظر یادتون نره ۱۳تا نا قابل 😈