خب برین ادامه

کاربر بلاگیکس · 06:16 1400/09/15

❤سیاه قرمز🖤 پارت 9
(مرینت♡ آدرین☆)(مارک꧂ و ساردین@)  ( بریجت&و رز π:  ارژان♕ و الیا∆و نینو٪و جولیا~و کلویی¥و ادرینا^_^و رینا✓ و آرین№ 
ولورنز÷) 
♡ پسرا رفتن ما هم رفتیم داخل کلبه وحشت وقتی رفتم داخل از دیوار ها خون میچکید  بعد  دوسه تا جسد بود . بعدش صدای جیغ مکیدن خون میومد   وقتی رفتیم جلوتر
∆ رفتیم جلو تر  یکی   موهای جولیا کشید
~ خیلی خونسرد داشتم کلبه نگاه میکردن غیر از من و مرینت همشون میترسیدن که یهو یکی موهام کشید یا خدا
♡ بچه ها من میترسم  غلط کردم واای بچه ها یکی مچ دستم کشید وو••••




 

بیا پایین. تر








 

بیااا







 

بیاا





 

کرم دارم





 

بهار:  گناه دارید برین ادامه 😄😈

∆ وای بچه ها یکی مرینت برد
~ یا ابلفضل

&  بچه ها  یکی داره من میبره بالا وای نه رفتم بالااا نهههه

~  وای بریجت هم بردن از بالای سرمون
( تمشک:  خواهری غیب میشن)

∆  یهو دیدم یه چیز تیز رفت تو گردنم بعد از اونجا خارج شدم
~ اینم بردن خب  بعد یکی از پشت بقلم کرد با یه صدای دو رگه گفت خوش اومدی به قلمرو خون اشام ها

میدونم جای حساسی  تموم کردم ولی وقتی نظر نمیدین چکار کنم
۱۲تا 😘😘♥😁😈😈
بمونید تو خماریش