پارت،12

کاربر بلاگیکس · 06:29 1400/09/15

 

❤سیاه قرمز 🖤پارت 12
ادرین:« مامان چی میگی مگه من اومدم خواستگاری
امیلی:« حرف نزن بچه اره اومدی خواستگاری گاگامی من بهت گفتم سریع کسی که دوستش داری باهاش ازدواج کنی یا   اینکه گاگامی
ادرین:« من نمی خوام با این عملی ازدواج کنم
امیلی •:« غلط نکن این چه حرفیه به گاگامی میزنیـ
ادرین:« بسته مامان من خودم میدونم با چه کسی ازدواج کنم به شما هم مربوط نمیشه 
امیلی:« بی جا سریع برو تو اتاق حر ف بزن بیا بیرون یک ماه دیگه هم عروسی
ادرین:« داد زدم رفتم بیرون از اون خونه نکبت بعدش با سرعت خیلی زیاد حرکت کردم با ماشینم 
 سابین:« مرینت عزیزم  ارژان میخواد بیاد خواستگاریت
مربنت:« نخیرر
سابین« چرا عزیزم
مرینت:« من هنوز درسم تموم نشد بعد هم نمیخوام با اون ازدواج کنم دوستش نداااااارم
سابین:« باش عزیزم ولی تمیتونم به خالت بگم  ما نمیایم اونا چون ارژان یواشکی می خواد سوپرایزت کنه  ازت خواستگاری کنه  ولی به روز نده که میدونی زیادم قلب بی چاره نشکون
مرینت:« اکی مامی

ارژان:« سلام مرینت خوش اومدی

مرینت:« سلام (نکته این خیلی بی حوصله بخونین)

مرینت:« کباب کردیم خوردیم  رفتیم لب ساحل  مارک برامون گیتار زد و در پایان مو قع کچل کردن من 

ارژان:«مرینت میشه بریم قدم بزنیم
مرینت:« اره.... داره کم کم سر صحبت باز میکنه هی
(نکته داره تو دلش میگه)
ارژان:« خب مرینت من از اول که دیدمت 

مرینت:« باش باش من عاشقت نیستم هرچی هم بگی دنیا به پات میریزم من دوستت ندارم خدافظ( تمشک:« دیوونه میزاشتی  حرف بزنه بعد بزن تو دهنش)
 امیلی:« الو بفرمایین  بله منزل اگرست
امیلی:«۰چیییییی یعنی چی تصادف کرد 
مرینت:« ما اومدیم خونه

مکالمه تام
تام:« الو 
.......
تام:« چییی
.......
تام:« ما الان خودمون میرسونیم اونجا نگران نباشید.صبور باشید

پایان مکالمه

سابین:« عزیزم کی بود چه اتفاقی افتاده

تام:« بچه ها اماده شید ادرین تصادف کرده  بریم بیمارستان

مرینت:« چیییییـــــــــــــ

تام:« بروین هرکی میاد اماده شید بریم

مرینت:« وقتی فهمیدم خیلی نگران شدم  سریع رفتم لباس پوشیدم برم من به مامان اینا گفتم با لامبرگینی خودم میام

( نکته الان ناشناس وارد میشود)

ناشناس:« همه چی حاضر کردین من همین امشب میخوام فهمیدین

یارو:« بله قربان حاضر تا یک ساعت دیگه پیشتون

ناشناس:« خوب برو مرخصی

.........
ناشناس:«  خب دارم به هدفم میرسم منتظرم باش کوچولو زبون دراز 😈😈یاه یاه یاه یاه 


خب بای کیوتا نظر نشه فراموش نت اضافه خاموش بای😘😘❤
۴تا🔪🩸